Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Fredag!

Av Sandra Isaksson - 25 februari 2011 11:44

Skall man säga äntligen? :)

Är ju ändå fredag varje dag för mig så...

+ i kanten att Adam skulle varit långledig från idag och inte börja

jobba fören på torsdag nästa vecka, vad händer?! Jo han måste jobba lördag, söndag!

Så jävla skit! Fast han har ju rätt till sin ledighet så den får han väl ta sen, skulle vara perfa om Skrutten nu kommer på måndag eller så, för då behöver han ju inte slösa sina 10 pappa dagar när han ändå är ledig. så kan han ta dem efter :) Nåja, önska kan man ju alltid!


Ska fara iväg till Kammo nu och torka ut dammet. Sen är allt klart!

Ska torka alla rummen,golven och sen i hallen och trappan ner så behöver jag inte fara

dit fören på måndag igen då vi skall besikta den, för jag skall vara med! (litar ej på kalixbo!)


Ska iväg på Ikea när Adam slutar idag.

Skoställ, hatthylla, spots. badbalja skall inhandlas, sen kanske det blir nå annat också..

vem vet?! ;)

 
 
Maria

Maria

25 februari 2011 14:07

Kör försiktigt om ni far! Är ju så jäkla snöigt och blåsigt ute... Och så kan ni ju passa på att köra på lite extra guppiga och gropiga vägar ;)

http://mbjornfot.blogg.se

Sandra Isaksson

25 februari 2011 14:26

Jo det ska vi göra, är verkligen inge roligt ute idag. FY!

ja vi får nog göra det, fast det kan man ju göra nästan vars som helst nu, de skottar ju så dåligt så vägen är ju så gropig! :S

 
Maria

Maria

26 februari 2011 20:20

Du måste uppdatera dagligen annars tror jag ju att ni åkt in till förlossningen!! :) Det är ju pirrigt nu när det är så nära juh :)

http://mbjornfot.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards