Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra Isaksson - 31 maj 2012 14:53


Tyvärr bygger vi ingen bil, men Mario älskar sina kritor och papper.

Han målar flera gånger om dagen och är jätte duktig! Förutom när han kastar kritorna, äter på dom eller ritar på bordet! 

Här för någon dag sedan så kladdade han på med den svarta kritan, och det ser ut som en haj! :D Helt seriöst. Visade Adam igår och han såg direkt! 


Ätit plättar till lunch. Sen fikat med Jenny och Carre på Lyktan.  Promenerat lite och sen cyklat ner på strandängarna för att se när pappa jobbade lite ;) Imorgon ska de sätta bryggorna, och det kan vi då inte missa! Traktorer kommer ju vara där! :D  


Är svin trött dessutom! Mario vilade bara i 1h som vanligt och det kändes som om jag precis stängt ögonen när han bestämde sig för att vakna!  och han vaknar ju inte och ligger kvar och myser, NEJ han sätter sig upp direkt och ska direkt fara iväg! :) 


Av Sandra Isaksson - 30 maj 2012 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 29 maj 2012 19:32


Ska se halv åtta hos mig nu och sen ska jag sova. 
Eller invänta min sambo. Sen sova.
Jag ska upp tidigt imorgon och jobba hela dagen så måste vara utvilad. Och igår var vi uppe alldeles för sent! Har känts hela dagen. 
Mario var också trött ikväll. Vi sov bara en timme, på pricken! Så ikväll gick det fort ;)
Igår köpte vi kritor och träpennor och massa ritpapper, så Mario ritar och målar för fullt flera gånger om dagen, han visar när han vill rita och då sätter vi oss med det :) 

Av Sandra Isaksson - 29 maj 2012 08:16


Ska snart klä på oss och ta ut Blondie.

Sen trampar vi iväg till dagis. 

Sen ska jag hinna hem en snabbis innan jag ska iväg, men det är nog lungt. Inte fören 10 så jag hinner det jag ska göra, inget viktigare än att starta diskmaskinen men fan vad skönt att den inte står och tuggar när vi är hemma :)  (och när vi ska sova!) 


Morgon mys har vi hunnit med såklart! Idag hade Mario kallingarna på huvudet när vi åt frullen. Sen har Mario läst lite hemkunskapsböcker, Ikea tidningar och lite sånt.. 

Av Sandra Isaksson - 29 maj 2012 08:16


Ska snart klä på oss och ta ut Blondie.

Sen trampar vi iväg till dagis. 

Sen ska jag hinna hem en snabbis innan jag ska iväg, men det är nog lungt. Inte fören 10 så jag hinner det jag ska göra, inget viktigare än att starta diskmaskinen men fan vad skönt att den inte står och tuggar när vi är hemma :)  (och när vi ska sova!) 


Morgon mys har vi hunnit med såklart! Idag hade Mario kallingarna på huvudet när vi åt frullen. Sen har Mario läst lite hemkunskapsböcker, Ikea tidningar och lite sånt.. 

Av Sandra Isaksson - 28 maj 2012 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 28 maj 2012 08:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 28 maj 2012 07:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards