Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44


Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3


För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med sköterskan. Sen fick Adam klä honom :) Att han skulle heta Mario var helt självklart när vi såg honom. Ser han ut som något annat eller?!  Två fina år har gått och jag är så lycklig över denna lilla(stora) kille som förgyller våra dagar varje dag.  Numera med en lillasyster som skall tas om hand, och kramas och pussas på ibland också! :)
(och nypa i ansiktet!)


Idag när Adams klocka ringde 6.30 vaknade hela familjen. Mario blev överröst med pussar och grattis och han sa bara tack och skrattade! :) Sen fick han öppna ett paket i sängen innan Adam for :)  Det var leksaksmat och det bar han direkt in i rummet med spisen! Han tyckte det var jätte festligt med ett litet mjölkpaket! :D

Idag bjuder han även på glass på dagis. En av flickorna mötte upp oss ute vid hyllan med två fröknar som kramade Mario och sa grattis :) Flickan tog tag i Mario, kollade på honom och sa " Mario, visst bjuder du på glass idag?" haha.. Älskade vännar!


Idag kommer Adams mamma med familj hit eftersom de åker bort i helgen. Imorgon har vi kalas och även lite på lördag :) På lördag ska vi även hinna med Kalix vinterdag och kolla på traktorerna och renracet! :)


Nu ska jag ta och ånga golven! Det är super bra och tar bort all skit du kan tänka dig! Och så ska jag hämta tapeterna jag beställde i måndags till barnens rum! :)

Av Sandra Isaksson - 20 februari 2013 21:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards