Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

barnmatsburk!

Av Sandra Isaksson - 29 oktober 2011 21:55



Mario har fått äta sin första barnmatsburk. Inte med så mycket antusiasm.. men det gick ner.

Mammas mat är bäst! ;) 


Han far omkring som en galning. Drar sig framåt och sticker iväg och ska stänga alla dörrar och dra i allt! Härligt. Inte en lugn stund. Han drar sig upp på saker, mest på mig, Adam eller Blondie. Och i sängen! 


Idag har vi varit och fikat (ätit!) med Jenny, Jan och Lucas på lyktan. GOtt! Mario fick äta sin lunch där och sen strosa i vagnen på stan en sväng. Sen häng med FridaP och middag hos mormor och morfar, idag igen! ;) Nu sover han, äntligen. 


Imorgon skall vi förbi till Marios farmor en sväng. Sen vet jag inte. Promenad någon? Känner mig så jäkla lat och oinspirerad till något just nu.. Grått och trist! Huvva!  Sitter och fantiserar om allt jag vill köpa i stockholm.. Kommer säkert inte komma hem med något överhuvud taget bara för det! :) 


Nu ska jag se polisskolan, på 6:an!

 
 
Ingen bild

Jjulia

1 november 2011 19:28

Hhej, gullig blogg har du :) kolla Järna in min blogg oxå <3



Http://JuliaElisabethEriksson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards