Alla inlägg under november 2011

Av Sandra Isaksson - 28 november 2011 20:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 27 november 2011 14:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 23 november 2011 20:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 22 november 2011 23:16



Fösta året jag bodde hemmifrån hade vi julpynt.

Sen har jag itne orkat eller ens brytt mig om det, eftersom man jobbar och är borta mer än hemma på julen så fick det stå som det brukar :) Iår däremot så är jag fylld av förväntan över julen! Idag köpte jag två tomtar som var så söta och sen julkulor till granen och julpapper. Alla Marios julklappar är färdiga redan. Så jag har bara en kvar att slå in! Sen ska vi köpa en gran, vi kan inte ha en riktig eftersom allt för många är allergiska i min släkt, kanske även jag?! Så vi kör plast, lika fin varje år! Och skräpar inte ner! 

Ska be Adam ta upp pynten från källaren i veckan så jag kan pyssla på i helgen. Mitt favvo pynt är en julkyrka (som jag själv gjort!) som är som en adventsstake, man stoppar fyra ljus framför och den är så fin och mysig. Den har varit min favvo sedan jag gjorde den, typ 96! :D Den skall nog få pryda vårat köksbord :) 


Julskyltning på söndag.Adam jobbar tyvärr :( Så jag och Mario går nog med mama tror jag. Jag tycker det är mysigt, bara det skulle komma snö!! I Morjärv är det snö, vitt och fint... Jag började nästan gråta när jag såg det idag, och insåg hur trist och fult det är inne i Kalix!  Kom igen nu, snöguden! 

Av Sandra Isaksson - 22 november 2011 10:29



Igår somnade Mario kl 8, prick!

Lite tidigare än vanligt men han var så trött..

Sen sov han, och sov och sov.. tills KA och Emma kom, då vakna han. 
Och var vaken till baki 01! Nåja, en riktig sovmorgon fick vi oss idag, har precis vaknat för dagen.

Ska klä oss och göra oss klara för att fara på EM. Sen tipsa ju Ka och Emma om IKEAs 5års jubileum..

Kanske något att fara på i veckan! ;)



Av Sandra Isaksson - 21 november 2011 21:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 20 november 2011 14:51


Har varit till min farmor och farfar idag.

Sen har vi tillbringat hela dagen hos mama och papa.

Mario har blåst på 2h ute i vagnen, skööönt!

Nu skall vi snart äta middag, sen ska jag hem och ta ut Blondie för att seda fara på hockey :)


Idag blire nog kött och potatis till trollet.

Mario klättrar och går mot ALLT. Sen kör vi NO HANDS och ramlar, och ibland hinner någon ta fast! :)


Juste, skall boka in mig på zumban hos Emma också! 

Av Sandra Isaksson - 19 november 2011 00:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards