Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sandra Isaksson - 5 november 2011 13:20



Igårkväll somnade inte Mario fören typ 23.15

Vilket resulterade i en sovmorgon utav dess like! 10.30

Sen direkt upp och leka i 10min.. för att sedan sova igen. 30min..

Sen ätit lite gröt. För att nu somna igen.. Han sover nog febern ur kroppen! :) 

Jag har duschat (bara 3dagar sedan sist!) och ätit frulle. Avokado mackor. Älskar de!

Ska på middag hos svärmor. De sa halv 5. Vilket egentligen betyder 7. Mina svärisar är inte sådär super bra att passa tider! Vilket kan göra mig så sjukt irriterad ibland! Så jag ska ta med mat till Mario ifall att de drar ut på tiden.. Han kan faktiskt inte vänta! 


Imorgon skall vi äta vårrullar hos mama och papa. Samt fira farsdag. SÅ det blir ju även då tårta på de! ;) Skall börja klä mig, sitter ju ännu i morgonrock! Och så gå ner i källaren och hämta upp en extra kudde som vi haft i Marios vagn, skall ta med den till stockholm.  Sen ska jag hänga tvätt och börja plocka fram lite grann som vi skall ha med oss. JA jag är en som planerar år i förväg! ;)

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards