Alla inlägg den 2 december 2011

Av Sandra Isaksson - 2 december 2011 22:17



Ska snart lägga in bilderna från kameran på datorn. Men har ingen ork och tid för det just nu jänner jag!
Blir väl att rensa innan jul så man kan smattra på på julafton :)


Idag, fika, fix och jobb. Sen åkte jag och Jr till Dj för käk och mys. Kolla HD shoppen med moffa och sen hem. Mario har idag druckit 200ml välling!!! (och en vuxen portion gröt!) Så det tar sig ;)  Hoppas han sover bra i natt. Ska göra en termos vid sängen färdig (Tips från Ida!) ifall han vaknar i natt.. SÅ kanske dessa tissar kan få lämnas ifred snart, iaf från lillkillen! ;D


Imorgon skall pappan sätta lister i Marios rum. Jag kanske tar och målar runt fönstren och dörren också. Men listerna ska upp iaf. Sen hoppas jag på något mysigt.. Söndag ska Adam ha innebandy match kl 10.30 på sph så där lär vi väl vara ett tag iaf! Sen ryktades det om köttsoppa på DJ :D


Har beställt lite fler grejer till Marres rum ikväll också.. Vill ha klart klart NU! :) 

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards