Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sandra Isaksson - 17 februari 2011 17:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 17 februari 2011 15:21

Jag var visst en mästare på att foga också, sedär! ;)

Nu inväntar jag pappa, vi skall silicona och sen är köket helt klart! SKÖNT!

Nog för att jag har börjat plocka in i skåpen osv men då slipper man bry sig att man skall fram över bänken, och slipper vara försiktig med vattnet. Adam begrundade mitt verk på morgon och han är faktiskt rktigt stolt över mig, en riktig böna som han kalla mig då dagen till ära! ;) (namnsdag!)


Blondie var väldigt skeptisk igår när vi kom hit. Hon sparng omkring och nosa överalllt och kollade läget. Men det var nog bra att vi inte tagit hit henne innan nu för nu har vi ju alla grejor på plats och det luktar lite oss här också. Hade vi tagit hit henne när det var tomt hade hon nog bara blivit knasig :D Älsklingen min! Och kiss och bajs stigen gillar hon, för där går mycket hundar och renar som hon kan spåra :) Hon har till och med så mycket att göra att hon inte har tid att bajsa :P


Kanske lägger in någon bild sen på hur det ser ut här :) Har dock inga före bilder, men kan beskriva hur det såg ut innan när jag lägger in bilderna :D Det var helt enkelt för fult för att visas! :)

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards