Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sandra Isaksson - 15 mars 2011 17:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 15 mars 2011 14:14

Mario  växer så det knakar! Hans kinder är redan runda och goda och man ser nu att han har fått ett "eget utseende"  och inte bara ett babyface :D På nätterna sover han ganska bra, och han sover i sin egna säng. Vi är för rädda att rulla på honom så vi har honom inte i sängen, och när vi har det så får han ligga mellan våra kuddar så han ligger i samma höjd som oss :) På mornarna så ligger Adam kvar med Mario och myser när jag tankat honom och han somnar om. Då kan jag duscha, äta och läsa tidningen, kolla datorn och plocka lite. Jag brukar även ta ut Blonkan då för att få frisk luft :)


Idag är planerna att "möblera om" i Marios klädlåda. Ta en promenad med vagnen och Blondie och sen lite "vård av hund" som betyder klippa klor bla! :)

Blondie är jätte duktig med Mario! Hon är inte i ansiktet på honom utan nosar på händerna eller fötterna. Och när han gråter eller gnyr så blir hon orolig att det är fel på han för då brukar hon börja gnälla :) Hon hoppar inte upp i sängen våran om han ligger där och hon brukar gå och försöka kolla över spjälsängen va han gör där på andra sidan spjälskyddet :) Hon är så duktig våran Blondie!

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards