Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

är det så konstigt?!

Av Sandra Isaksson - 22 februari 2012 20:45


Är det så konstigt, att folk inte vill handla lokalt här i Kalix?!

Idag var jag och FP (och Marre då såklart!) in på Kidz and teens (barnkläder..) och kvinnan som jobbade hälsade inte ens när vi kom in. Hon var helt ointresserad av att vi var där och började istället krulla presentband! Vi gick ut och SKET fullständigt i att ens försöka hitta något. 


Och det är itne första gången som det är såhär.. Det hälsas knappt när man kommer in där och när det gör de så verkar det som om det är det tyngsta och jobbigaste de gjort på hela dagen, att säga Hej! 


Tyvärr, men jag dissar fan denna butik nu! Är man inte intresserad av kunderna som kommer in så ska man ju inte räkna med att de handlar heller! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards