Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra Isaksson - 20 februari 2012 09:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 17 februari 2012 09:00


Skippar badet idag då Mario är så torr.

Vi kör varannan vecka istället!


Vaknat 8, känns helt ok tid faktiskt! :) 

Ätit frulle med lillhjärtat och nu spelar han innebandy med sin klubba och boll som Adam köpte när vi var på stan här en dag! 


Ska och jobba kl 12, jobbar bara till 16 men det räcker gott och väl för mig, så skönt! :)
Adam har match borta i luleå ikväll så vi blir själva.

Tror jag ska fara till DJ och äta där och sen kör vi fredagsmyset där och åker hem innan han ska sova :)


Idag klättrade Mario upp på tv bänken igen..

Så det var nog ingen engångsföreteelse! 

Av Sandra Isaksson - 15 februari 2012 20:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 8 februari 2012 20:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 6 februari 2012 21:41


Idag när det var varmare ute så drog familjen här till IKEA.

Nytt badrumsskåp eftersom jag råkats söndra det förra.. en ny lampa till toan. Och sen lite små grejer som skedar till Mario, skålar till Mario, och ett barntyg som jag skall be mamma sy nå fint av. Ramar och en tavelhylla. Sen kollade vi lite på vad vi ville ha för nya möbler till tv rummet och Adam var faktiskt med på mina förslag! :D 


Adam är och tränar och när han kommer hem ska vi äta rökt sik på tunnbröd! MUMS!

Av Sandra Isaksson - 5 februari 2012 14:11



Såhär två dagar efter att fått beskedet att min finafina kusin Niklas lämnat oss så känns allt helt overkligt.

När jag vaknar på morgonen så kan jag inte ens tänka tanken att han inte finns? Det känns så overkligt att jag inte kan tänka det. Eller tänka hur det kommer vara utan honom.. Att vi aldrig kommer träffas. Att han aldrig kommer träffa Mario, eller Marios syskon.(Jag är inte gravid!)  Jag kan bara inte förstå?!  Det är en väldigt konstig tanke..


Sen så är livet hemskt orättvist! Min klasskamrat Sandra fick en son i fredags.. Han har nu lämnat dem. Jag vet inte vad som hänt men jag kan bara tänka mig hur hemskt det ska vara! FY FAN! 2 dagar gammal var pojken..  Fy så hemskt!



Det gör att man värderar det man har lite extra.

Även fast jag faktiskt tänker på hur lyckligt lottad jag är, varje kväll! Man skall inte ta något förgivet. 




På tisdag ska Mario till tandläkaren, sitt försat besök! :) Ska bli spännande!


Av Sandra Isaksson - 5 februari 2012 14:11



Såhär två dagar efter att fått beskedet att min finafina kusin Niklas lämnat oss så känns allt helt overkligt.

När jag vaknar på morgonen så kan jag inte ens tänka tanken att han inte finns? Det känns så overkligt att jag inte kan tänka det. Eller tänka hur det kommer vara utan honom.. Att vi aldrig kommer träffas. Att han aldrig kommer träffa Mario, eller Marios syskon.(Jag är inte gravid!)  Jag kan bara inte förstå?!  Det är en väldigt konstig tanke..


Sen så är livet hemskt orättvist! Min klasskamrat Sandra fick en son i fredags.. Han har nu lämnat dem. Jag vet inte vad som hänt men jag kan bara tänka mig hur hemskt det ska vara! FY FAN! 2 dagar gammal var pojken..  Fy så hemskt!



Det gör att man värderar det man har lite extra.

Även fast jag faktiskt tänker på hur lyckligt lottad jag är, varje kväll! Man skall inte ta något förgivet. 




På tisdag ska Mario till tandläkaren, sitt försat besök! :) Ska bli spännande!


Av Sandra Isaksson - 3 februari 2012 21:24



Middag med familjen..

Går ut med Blondie..

Kommer in, får veta att min kusin Niklas, endast 26år gammal, är död

DÖD! Han finns inte mera.. 

Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra, vad ajg ska tänka.

Kan helt enkelt inte förstå att han inte finns. Att jag aldrig kommer få se honom mera.

Tänker på min morbror Hans, ksuin Frida och Brittan.. 

För när allt kommer omkring, är det i slutändan värst för dem! :(


<3

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards