Direktlänk till inlägg 30 september 2012

LIKA tjurig som mamma!

Av Sandra Isaksson - 30 september 2012 20:11


Idag ville vi bada. Badhuset hade stängt för allmänheten eftersom det var simtävling. Hört talas om att tala om det någonstans?! Mario är ju lyckligt ovetande och somnade istället i bilen så vi raggade en stund. Men de barn som är stora 3-4år och inte får bada, som mamma  eller pappa lovat, kanske hela veckan!? dålig stil sph!


Handlat och bjussat familjen på middag. Tacos.

mamma har putsat alla våra fönster <3

Mario fick en traktor av mommo och moffa med djurtransport, harv och plog :)

Varit på hockey en stund.

Hälsat på hos min farbror, därifrån kom vi med två lastbilstidningar! haha..


Idag har Mario ratat, lunch, middag och kvällsgröten åt han inte en sked av! Så i säng gick han utan mat i magen.. Får se hur denna natt blir!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards