Direktlänk till inlägg 2 november 2012

en mysig fredag!

Av Sandra Isaksson - 2 november 2012 21:43


Kl 9 plingade Frida och Nilo på dörren. Det har lekts, grinats, slagits och ätits innan de for hem efter 12 :) Mario sov sedan till kl 15!! När vi vaknat for vi till Dj och åt middag. När vi kom hem har vi lekt, och ätit popcorn. poppop säger Mario :) Han sover sedan 1½ timme ungefär och jag hoppas på sovmorgon imorgon. Ska gå och lägga mig, har fruktansvärt ont i magen (inte ok!) och jag vet inte om det är lillasyster som gör det, elelr något annat. Idag fick jag även en våg av värme som sköljde över mig, precis som innan vattnet gick med mario. Men vattnet är kvar så jag kan andas ut :) Blir nog att ta det lite lugnt i helgen, lättare sagt än gjort!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards