Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Sandra Isaksson - 11 mars 2012 20:47


Sitter och lyssnar på en låt från begravningen.

En så otroligt fin låt! 

Jag tänker, jag minns och saknar dig, Niclas!


 


Jag ser hur ljusen brinner ut;
Jag ser hur varje liv tar slut
De strålande bloss
Som lyste för oss
Tar slut
De brinner alla ut

Jag ser hur livet rinner bort;
Hur tiden alltid är för kort
Den ändlösa stig
Som skulle bli mitt liv
Tar slut
Skall också nå sitt slut

Jag stod vi det rytande havet inatt
Och såg ut i rymdens evighet
Och jag såg en svag men tydlig glöd;
Jag såg att nya stjärnor föds
så fast det var natt
Blev det ändå inte svart
Där ute
Tändes nya ljus

Vi är en sekund i epokernas ström
Men vårt liv är en oersättlighet
Så innan min låga flämtar till
Och skynningstimmen tiger still
Vill jag vara ett bloss
För de som följer oss
En tid;
Ett ljus på deras stig
En tid;
Ett ljus i deras liv

Av Sandra Isaksson - 11 mars 2012 07:45


Igår var en fin dag tyker jag!

Idag kommer också bli en fin dag!


Efter Marios lunch ska vi tillsammans med Moa bege oss ut till Filipsborg och äta våfflor.

Tanken är att gå över isen på skoterspåret, så hoppas det är bra så man tar sig med vagnen!! :) 

Annars får vi väl vända och gå och hämta bilen av Adam på jobbet :D 


Mario är så duktig på att gå. Han bara går och går.. Han går och spelar innebandy, fotboll, handboll..

Han jagar efter Blondie och han dammsuger, damtorkar och torrmoppar. Han älska att städa. Ibland kryper han, när han har något tungt som måste fraktas eller när han är för trött. Han ha fått två par skor så vi ska börja träna gå lite med dem. Det går helt OK :D Hon i affären sa att han var duktig för att ha riktiga skor för första gången, vissa strejkar och skriker. Sätter sig ner eller försöker ta av dom. Men inte Mario! 


Ett namnförslag som jag sa till Adam för någon dag sedan..

S -"Otto, skulle det vara OK?!"

A- "Otto...Jaa! Det är ju Kristoffer Ottosson!" (hockey spelare!)
S- "Vi behöver ju inte döpa alla efter hockey spelare.. och blir det en tjej blire ju svårt..

A - "Otto var fint. Det blir bra."


Skall också tillägga att jag INTE ÄR GRAVID! NEJNEJNEJ! :P 

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards