Alla inlägg den 21 april 2012

Av Sandra Isaksson - 21 april 2012 20:18


Efter lite rännande idag så lämnade vi av pappan på jobbet. Även fast han fått vara dit va 5 ggr sedan vi vaknat! Telefonen har gått varm och ibland har jag fan velat snöra ut den genom rutan! Till och med till min mobil har det ringt, för att få tag i Adam! Jisses..


Fick mig en skymt av Takida (och pojkbandet som ska spela som förband..) när de anlände i sin turne buss. Är inte speciellt kändiskåt av mig så ides inte springa på gallerian och fota och få autografer.. 


Varit hos mama och papa och ätit. Mario har klättrat, grävt ut lådorna, städat, jagat Blondie, hjälpt pappa i garaget. Ja.. Som vanligt när vi är på dj! ;) Nu sover B och Mario och jag sitter och ser tv. Tänkte inte göra nå ikväll och kanske lägga mig tidigt. Adam kommer hem INATT så.. känns inte som om jag tänker vänta uppe, nej nej!  Imorgon kanske vi kör badhuset med Frida och ungarna.. we will se!

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards