Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Sandra Isaksson - 16 maj 2012 21:24


Sitter och kollar in en massa bloggar ( Daniel Paris bla..) och jag avundas all jävla god mat som finns, överallt förutom HÄR! Jag saknar en god jävla buffe, en LUNCH buffe. Inte en AW.  Förutom Valhalls "båt buffe" (Om den existerar ännu?) så finns det då inget ställe där man kan äta en buffe en lunch. En asiatisk/thai buffe skulle jag vilja äta. Eller kinesisk. Och gärna med suchi. För mätt blir man ju inte riktigt av suchi, det är ju bara bukfyllnad ;) Men som sagt! Måste man fara från stan för att få sig en redig buffe till lunch?! VAAAA?!?!?!? Skit ställe.. (Ändå älskar jag KALIX, förutom buffe problemet här då..)


Av Sandra Isaksson - 16 maj 2012 11:46


Igår när jag hämta Mario på dagis så sa jag till en av fröknarna att de kan prova lägga Mario på madrass på golvet idag istället för ute i vagnen. Eftersom han inte ska vara så länge s gör det då ingenting om han bara sover 1h i så fall.. Så vi får se hur det har gått när vi hämtar honom ;D  Han brukar vara så trött efter att ha varit igång hela förmiddagen där så det borde inte vara några problem alls..


Själv har jag varit hos läkaren. Varit ut med Blondie igen och väntar nu att pappan ska komma hem :)  Jag la mig fatksitk och vilade lite innan provtagningen och det var så SKÖNT. Inte ofta man får vila ifred hemma nåmera. Gäller att passa på och ta tillfället i akt. 


Av Sandra Isaksson - 16 maj 2012 08:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards