Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Sandra Isaksson - 18 juni 2012 17:33


Japp, på ca en halvtimme ska en till person komma och kolla på lägenheten. Det ringde även en idag och var intresserad att komma i veckan. Kul! Nåja. Som jag sagt tidigare, jag gläds inte fören den är såld och alla papper är skrivna och pengarna är på våra konton! Man ska inte ta ut något i förskott..


Sen har en skitskum person mejlat till oss och han har börjat berätta hela sin livshistoria typ.. Fast han är inte intresserad av lägenheten?! haha


Har iaf plockat undan det värsta och diskat bort middagen. Diskmaskin startar jag imorgon innan jag far till jobbet. Det var så fullt så det var tungt att skjuta in understa korgen med grejer!! Inga bestick i lådorna och inga tallrikar i skåpen.. Då äre kris! ;) 


Midsommar då, jaa.. Ingen aning! Jag vill göra en grej och Adam en grej! Som alltid! :D Men blir nog att göra både och så att båda är nöjda. Huvudsaken är att vi är tillsammans och gör något av det! (Tycker då iaf jag!)

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards