Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Nedräkning pågår

Av Sandra Isaksson - 21 februari 2011 13:29

Bara 6 dagar kvar.

Om man går efter BF.

Hoppas inte på några + dagar.

Inatt hade jag ont i mage/rygg, men det gick över.



Kom nu lilla troll.

Vi är så nyfikna på vem du är!

 
 
Maria

Maria

21 februari 2011 15:54

Såhär nära har det aldrig varit :) ja, tänk om mna kunde få någon hint om när bebis kommer komma.. Hoppas det inte blir några + dagar iallafall :)

http://mbjornfot.blogg.se

Sandra Isaksson

21 februari 2011 17:12

Ja men exakt! Så är man lite mer förberedd. Vill ju helst befinna mig inomhus, hemma när vattnet går t.ex :)

 
Josse

Josse

21 februari 2011 19:27

Oh ja nu är det riktigt nära, när du minst anar det så händer det. Man vill på ett sätt "ha ett datum" när det ska sätta igång, men och andra sidan är det ju en del av spänningen att inte veta! :)

http://annajosefin.bloggagratis.se

Sandra Isaksson

21 februari 2011 21:10

Jo exakt! :) Nu när det är så nära så går man bara och väntar och väntar, och så fort man känner något så stannar man upp och håller andan nästan :D

 
Emelie

Emelie

21 februari 2011 19:56

Jag är av någon anledning helt säker på att du kommer föda den 1:a mars. Ingen aning om varför men!? :)

http://xplosive.blogg.se

 
Emelie

Emelie

21 februari 2011 19:58

OCH LYCKA TILL FÖRESTEN! :) Glömde föresten bort att svara på ditt sms så jag svarar här. Ja jag förstår att det blir svårt :/ Nåja, vi hinner juh ses ändå. Vi vill ju komma och hälsa på sen när din bebis anlänt ;)

http://xplosive.blogg.se

Sandra Isaksson

21 februari 2011 21:11

Tack ;) Ja vi får se, bara inte den 3:e, då fyller Erik och Sivert år! Skulle vara tråkigt med tre samma dag.. Ja vi hade gärna velat vara med! Men vi kommer gärna förbi ändå någon dag när vi "landat" efter ankomst :) Ja ni får komma hur mycket ni vill! Ska försöka ha i ordning här då ;D

 
Maria

Maria

21 februari 2011 20:59

Precis! bara man har sån tur att vattnet gårså man vet säkert att det är på G. Hur lätt är det liksom att tyda alla sammandragningar/förvärkar från riktigt värkar.. Har haft kompisar som nästan fått hemma för att de trodde att värkarna skulle göra ondare, så de hade inte bråttom in direkt :P

Just ja, Föräldrautbildning imorn, familjens hus 13-15 :) Tänkte att jag skriver det här också om du har glömt bort :)

http://mbjornfot.blogg.se

Sandra Isaksson

21 februari 2011 21:12

Ja men exakt! Jobbigt att man som inte riktigt vet.. Och så håller man andan så fort man känner något ovanligt och tänker, "NU JÄVLAR!" haha ;D

Japp! Jag skall nog kunna komma på den! Ses där! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards