Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Lite snabbt

Av Sandra Isaksson - 8 september 2011 18:31

Har varit hos Ida och Alda ute i Nyborg idag.

Maria och Hilda, Lena och Alin, Camilla och Leon, Elina och Meja var också där. Trevligt som vanligt. Nästa vecka byter vi dock dag eftersom babysimmet är torsdagar. Och nu efter att jag har anmält och tackat ja till det så börjar jag tvivla på om jag skall gå det.. Vi kan ju ändå fara och bada varje vecka om vi vill.. Får se. Skall rådfråga min sambo ikväll! :D 

Har ätit hos mama och papa. Mario sover på mamma just nu, Mys! :) 

Adam fixar bilen.. 

Blonkan ligger väl och trycker under sängen hemma, typ!  :D


En liten lägesrapport! ;)


Läger nog in lite nya bilder idag. Så... håll utkik ;) 

 
 
Josse

Josse

8 september 2011 20:16

Ok, vad är det du läser? Var det lärare eller någe sånt har jag för mig? :-) Det brukar kännas lite motigt att gå tillbaka till jobb/skola efter mammaledighet, det är ju mkt härligare att vara hemma. Men det är kul när man väl kommit tillbaka och in i vardagen igen!

Kram

http://annajosefin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards