Alla inlägg den 8 september 2011

Av Sandra Isaksson - 8 september 2011 18:31

Har varit hos Ida och Alda ute i Nyborg idag.

Maria och Hilda, Lena och Alin, Camilla och Leon, Elina och Meja var också där. Trevligt som vanligt. Nästa vecka byter vi dock dag eftersom babysimmet är torsdagar. Och nu efter att jag har anmält och tackat ja till det så börjar jag tvivla på om jag skall gå det.. Vi kan ju ändå fara och bada varje vecka om vi vill.. Får se. Skall rådfråga min sambo ikväll! :D 

Har ätit hos mama och papa. Mario sover på mamma just nu, Mys! :) 

Adam fixar bilen.. 

Blonkan ligger väl och trycker under sängen hemma, typ!  :D


En liten lägesrapport! ;)


Läger nog in lite nya bilder idag. Så... håll utkik ;) 

Av Sandra Isaksson - 8 september 2011 11:08



Om vi nu kan kalla dem bäbisar längre?! :)


Skall träffa ute hos Ida och Alda kl 13.

Har inte varit dit ännu så skall bli kul :) 

Jag måste duscha..

Mario sover..

Blondie sover..

Adam skall komma och lämna bilen så ja tar mig någonstans :)



Nästa vecka kommer min kropp få en chock!

Måndag skall jag och FP på Pump och direkt efter på ett magpass..

Tisdag Zumba.

Onsdag Zumba..

Sen har jag anmält mig till Emma så jag och Anna skall gå varje onsdag i 8veckor på Zumba :) Svinkul!  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards