Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

kanske tar sig en tuppis?!

Av Sandra Isaksson - 29 mars 2012 09:02


Fjärde dagen på dagge. Skrattade och vinkade när vi sa hejdå och gick sedan iväg med tjejerna! ;) Hörde alla när han kom in säga "ÅH hej Mario, har du kommit nu?! Vad kul att Mario kommit.. OSV"

 Känns bra, otroligt bra! (vet att jag tjatar!) Men stackars de föräldrar som har barn som gråter floder varje dag de lämnar dem. Jag tror faktiskt att vi kommer få ett bakslag, men då vet jag iaf att han trivs och att han har roligt. För hade han grinat varje dag från början skulle man kanske börja undra :D


Igår åkte vi på en spontanare till IKEA. Köpte en garderob vi kollat på ett tag till Marios rum. Adam monterade upp den igår och jag vägrade hjälpa till. Jag var trött och ville bara hänga i soffan ;) Vet inte när han kom och la sig, vet inte när Mario hamnade i våran säng.. Har sovit som en stock!


Ska faktiskt vila lite nu också.. Sen ska jag ta och börja tömma Marios byrå och kanske lyfta in garderoben. Sen skall jag plocka undan i köket innan jag hämtar hem hjärtat 13.30! 

 
 
Sofia - Wilburs mamma

Sofia - Wilburs mamma

31 mars 2012 07:50

Åh, jag som är så dålig på att tjata. Jag hoppas verkligen att jag har tur och får plats direkt eftersom det slutar äldre barn. :) Jag ska ringa kommun på måndag och höra, jag ringde innan jag sökte platsen eftersom jag var nervös över att in te få någon plats. Jag hade dålig framförhållning och sökte inte förrän för kanske 2-3 veckor sen men då sa hon att dagisen i stan inte hade speciellt lång kötid och speciellt inte till hösten och att jag borde kunna få plats. :)

http://idamariasofia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Isaksson - 28 februari 2013 08:44

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Marios 2-års dag! HURRA HURRA HURRA! <3   För två år sedan, vid denna tidpunkt så hade Mario kommit ut för ca 1h sen. Jag stod i duschen och medans jag gjorde det vägde och mätte Adam honom med skö...

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards