Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra Isaksson - 21 mars 2012 07:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 19 mars 2012 13:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 17 mars 2012 19:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 16 mars 2012 20:46


Vi hann knappt rulla 3meter från sporthallen idag efter badet, så sov Mario!
En slagen men nöjd och glad hjälte.

I omklädningsrummet terrade han Nilo, snodde Fridas banan och snodde åt sig en främmande människas mobil! Jag,Frida och LiseLott lunchade på myggan och ungarna sov ute i vagnarna. Sen beställde jag en väska till Mario. Kollade på en jacka, som såklart inte fanns i hans storlek. Varit hos farmorn och Sivert och ätit middag. Mario har slocknat direkt efter gröten. Skönt..

Jag ska plocka i diskmaskinen.


Har även varit på Gittans jobb idag och hälsat på. Mario lekte som ett tok med Gittan och alla grejer i väntrummet på barnmottagningen :D Åkt bobbycar rally, lagat mat, bjudit mat, kastat boll och promenerat! :)



Av Sandra Isaksson - 15 mars 2012 22:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 13 mars 2012 15:31


Idag var det gemensamma 1-årskalaset för våra hjältar.

8barn och 8mammor samlade för tårta, paket och bus.

Mario hade lite feber men ville ej missa detta! :) Nu sover han med pappan på soffan, mys!

Själv äter jag middag. Gjorde en pastasås med kyckling, underbart god blev den! ;)


Av Sandra Isaksson - 12 mars 2012 19:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 11 mars 2012 20:47


Sitter och lyssnar på en låt från begravningen.

En så otroligt fin låt! 

Jag tänker, jag minns och saknar dig, Niclas!


 


Jag ser hur ljusen brinner ut;
Jag ser hur varje liv tar slut
De strålande bloss
Som lyste för oss
Tar slut
De brinner alla ut

Jag ser hur livet rinner bort;
Hur tiden alltid är för kort
Den ändlösa stig
Som skulle bli mitt liv
Tar slut
Skall också nå sitt slut

Jag stod vi det rytande havet inatt
Och såg ut i rymdens evighet
Och jag såg en svag men tydlig glöd;
Jag såg att nya stjärnor föds
så fast det var natt
Blev det ändå inte svart
Där ute
Tändes nya ljus

Vi är en sekund i epokernas ström
Men vårt liv är en oersättlighet
Så innan min låga flämtar till
Och skynningstimmen tiger still
Vill jag vara ett bloss
För de som följer oss
En tid;
Ett ljus på deras stig
En tid;
Ett ljus i deras liv

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards