Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra Isaksson - 15 maj 2012 19:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 15 maj 2012 07:49



Kalla det vad ni vill (jag säger då DAGIS!) men det är bland det bästa beslut vi gjort att sätta Mario på dagis redan vid 1års ålder. Han lär sig så mycket hela tiden och är verkligen social. Fast det var han innan också :D Och han lär sig såååå mycket, även om allt kansk einte är bra (slår och spottar?!!?) men han lär sig iaf saker :) För här hemma skulle han inte lära sig lika mycket, faktiskt! 

Och det är alltid så roligt att lämna och hämta honom. Barnen avbryter allt de håller på med, de skriker " NU kommer Marioooo!". Hämtar honom och leker med honom, visar han saker osv :) Han har verkligen fina kompisar på dagis :) 

Av Sandra Isaksson - 14 maj 2012 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 14 maj 2012 07:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 12 maj 2012 18:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 11 maj 2012 20:29


Alla som inte ser hockeyn ikväll (och alla andra kvällar..)  borde nästan skämmas ;) 

Sverige gjorde just mål. Fasth räddade just ett, typ friläge. Jag hade gärna velat vara på plats. Se detta live.

Men, tv:n är lika bra ;) Inväntar bara min sambo som skulle handla ostbågar till mig, eller choklad. Skrev att han kan köpa choklad, så får jag tillbaka.. Ostbågar?

Detta är Adam i ett nötskal!



Av Sandra Isaksson - 11 maj 2012 19:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 10 maj 2012 08:48


Jag har ett tag läst Jennys Matblogg. Hon är superduktig och ibland behöver man lite extra inspiration så man inte lagar samma mat dag ut och dag in. Jag har gjort köttfärslimpan och laxlasangen från hennes blogg. Har även kollat in en massa andra mumsiga recept. 


På tal om mat! Denna vecka har vi inte handlat någon som helst mat! Eller potatis var jag och handlade en dag.. Och mjölk så klart! eftersom mjölk går som smör i solsken här hemma.. Men annars inget. Bara planera så går det bra! Idag ska vi äta fiskpinnar och potatismos. Måste kolla hur mycket potatis vi har. Annars får Adam pulvermoset, han gillar det ju så! ;)


Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards