Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra Isaksson - 3 maj 2012 08:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 2 maj 2012 19:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Isaksson - 2 maj 2012 12:49


Ska snart hämta Mario från dagge.

Borde ha städat idag, men jag sket i det! HA!

Jag la mig faktiskt i sängen, tog med datorn och gjorde lite ärenden. Sen sov jag en stund.. Skönt.

Även om man är utvilad så hatar jag när man blir så där dödstrött vid middagstid.. Men nu ska vi väl klara oss! ;) 

När jag hämtat hem Mario ska vi gå hem med vagnen, sen ta bilen och fara iväg med nå papper, och även fara till DJ till min farmor och farfar. Fast dit far jag inte så tidigt för farmor är så jobbig, tycker jag :D Farfar ska med och kolla in huset.. 

Jag är så pirrig nu så jag tror jag ska dö av förväntan.

Jag borde ha duschat också, men fan! jag skiter i't! jag smetar på lite smink i fejjan så ser jag ju ganska fräsch ut ;) 

får ta en dusch ikväll när hjärtat har somnat. 


På tal om sova.. Igår sov min lilla hjälte 3h på dagen!!! 3 timmar! Jag kan inte ens komma ihåg när han gjorde det sist..  Han har ju aldrig varit någon storsovare på dagarna, men nu jävlar sov han! Prommade i 1h först, kom hem, satt ute på bänken i solen i en 1h och sen tänkte jag att nu har han ju sovit i 2h, nu går vi in! Så jag gick in, bar upp honom. Han var vaken. Jag började klä av honom. jag fick av jackan, vantarna och mössan. Byxorna och skorna sov vi vidare med ;) Sov på soffan med Mario i 1h. SKÖNT!

Av Sandra Isaksson - 2 maj 2012 07:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej!

Sandra heter jag och blev den 28/2-11 mamma till världens finaste Mario. Bor uppe i Kalix tillsammans med min sambo Adam och våran hund Blondie :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards